недеља, 11. октобар 2009.

Videh mladića u ulici karadžića!


Onomad se šetah sa drugom Pobedinom ulicom u Nišu (već par godina neuspešno prekrštenom u Obrenovićevu), pa nas put nanese i pored zgrade niškog SUP-a. Birokratsko-administrativne obaveze su uzimale danak (ili bar sate) mnogim nišlijama koji su (ne)strpljivo čekali u redovima za nove (čitaj: plastične) lične karte, za nove (čitaj: crvene) pasoše, za dozvole, tablice i ostala luksuziranja. Na trenutak sam zastao da razmislim da li da se i ja priključim jednom od redova (radi ličnog luksuziranja), i taj trenutak beše dovoljan da mi pogled odleti na stranu i zaustavi se na zgradi pored SUP-a na kojoj mi se učini da piše „ulica Karadžićeva“. Pogledah: pisalo je! Pogleda i moj drug: pisalo je! Pogledajte i vi:

Piše?

Koja vam je prva asocijacija na prezime Karadžić?
1. Ako je vaš odgovor je Vuk, idite na pitanje br.3
2. Ako je vaš odgovor je Radovan, pronikli ste u moje pitanje! Možete na sledeći pasus.
3. Pokušajte ponovo: Koja je druga asocojacija na prezime „Karadžić“?
Sada će vas odgovor nesumljivo odvesti na tačku br.2

Dobro, koliko još znate Karadžića koji su javne i poznate ličnosti (zaslužni da možda neka ulica ponese njihovo ime,t.j. prezime u ovom slučaju)? Na prvu loptu, bez listanja knjiga i interneta? Dva? Tri? Nešto ne verujem da je imenodavac mislio na Tomislava Karadžića, predsednika FSS, Mimu Karadžića, glumca, Minu Karadžić, Vukovu ćerku. Moja lista je iscrpljena.

Verujem da su mislili na Vuka Stefanovića, ali nisu ispoštovali njegovo osnovno pravilo: „Piši kao što govoriš, čitaj kao što je napisano!“ Ne znam sada o čemu su govorili kada su davali ime ovoj ulici, ali znam da kada se čita napisano, čovek može da pomisli na svašta.

S druge strane, nazivajući tako ulicu tik pored SUP-a, možda su samo hteli da konstantno podsećaju policiju na njihov primarni zadatak! (I ne, nisam mislio na opismenjavanje!) Sada, kada im je Karadžić na dohvat ruke, očas će naći i Mladića!

I da razjasnim, naslova radi, dok čekah, u ulici Karadžića videh kako šetaju jednu devojku i jednog mladića!

1 коментара:

Анониман је рекао...

Da je tabla postavljena danas možda bi neko i pomislio da se radi o Tomislavu Karadžiću :)

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails