четвртак, 31. мај 2012.

Izborni aforizmi Dalibora Đorđevića




*
Baba prati politiku, da vidi hoće li
Toma i Boris na kraju da se uzmu!

*
Počinjem da se zadužujem.
Dosta sam nedužan stradao!

*
Došlo je do smene
na mestu kapetana Titanika.

*
Posle skraćivanja
- nema kajanja!

*
Loše ste čuli onomad, poziv je glasio:
TADIĆU - POVEDI, NIKOLIĆU - POBEDI!

*
Boris: 'oće kaki - neće kaki!
DS izglasao - KAKI!

*
Kako god da glasaš
Tadić ti je otpozadi!

*
Hoće li Ivica da trgne:
''Ko bi rek'o čuda da se dese, da Nikolić pobedu odnese!''

*
Je l' ovo znači da ''Bolji život''
više neće biti repriziran?

*
Boris je pravi dijamant.
U sve se meša!

*
Boris Tadic u izbornoj noći: Neću biti premijer!
Boris Tadic danas: Biću premijer!
Boris Tadic je juče govorio jedno, danas drugo, a sutra?
Opasno je kockati se evropskom budućnošću Srbije!

*
Kad se najmanje nadate,
najčešće se baš tad
- ništa ne desi!

*
A da mi na kraju ipak čujemo ono:
3,2,1... TOMO, BORISE, NAPUSTITE KUĆU
VELIKOG MIŠKOVIĆA!!!

*
Sve što je lepo ima kraj.
Znači, zato ovo naše nema kraj!

*
Uostalom, sad su svi vlast u ovoj zemlji!
Ko mene šta pita? Ja sam samo ubogi aforističar
što valove broji niz pučinu...

*
Ko se slaže sa mnom neka digne ruku.
Ko se ne slaže - neka digne obe!


Još aforizama Dalibora Đorđevića možete videti ovde i ovde,
a nove možete pratiti na njegovom twiter nalogu Bushman Ba @Dalibororevi

1 коментара:

Dalibor Đorđević је рекао...

Čini mi se da ima toga još, ili si radio trijer...(što kažeš - pokreni si blog pa si sam biraj!:)

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails