субота, 19. новембар 2011.

Aforizmi Dalibora Đorđevića (2)!



Krenuli smo s mrtve tačke.
Sada smo na mrtve tri tačke...

*
Ovde više neće biti rata.
Nismo kreditno sposobni.

*
Nije kome je rečeno,
već kome je glasano.

*
Dajte mi polugu
i pokrenuću vam bubrege.

*
Država - to nisam ja.

*
Koliko po poslednjem popisu
u Srbiji ima mrtvih duša?

*
Svi kidaju odavde.
Kida se gde je tanko.

*
Samo što bliže vlasti
i - boli te dupe!

*
Žmurimo jer se sve svršava
pred našim očima.

*
Skroz su nas iscedili.
Ne možemo ni
pod prozor da im pljunemo.

*
Niko od palanačkih filozofa
nije čitao ''Filozofiju palanke.''

*
E, stradasmo!
Estrada smo!

*
Naš političar voli ćevap
više nego 'leba da jede!

*
Kad je stigla do Srbije,
Evropa je otišla dođavola.

*
U smak sveta veruju samo optimisti.

*
Ne možemo među uređene evropske zemlje
jer smo uneređena zemlja.

*
Mali piške u pesku.
Odrasli zabijaju glavu u pesak.

*
Živimo mnogo bolje nego u istom periodu lane.
Lanetu je lovac upucao majku.

*
U Evropi se igra fer.
Ovde se igra Lucifer.

*
Vladimir i Estragon
ovde čekaju Evropu.

*
Evropa će biti naš dom.
Popravni dom.

*
Ne mogu da nas ubiju u pojam
jer nemamo pojma.

*
Mi ne držimo do sebe.
Mi držimo u sebi.

*
Zašto je uvedena demokratija?
Da se pitaju budale!

*
Prezirem ''Bolji život'', ''Srećne ljude'' i ''Srpski film''.
Previše ulepšavaju našu stvarnost.
*
Grupa TNT:
Broj 1 - Dobrica Ćosić
Alan Ford - Boris Tadić
Bob Rock - Božidar Đelić
Cvećarnica - Narodna skupština
Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena - sva ministarstva u Vladi
Šef - Mirko Cvetković
Jeremija - Jovan Krkobabić
Sir Oliver - Mlađan Dinkić
Grunf - Milutin Mrkonjić
Superhik - Velja Ilić
Brok - Ivica Dačić
Gradski oci - Dragan Marković Palma (jer je debeo kao sva trojica zajedno!)
Trgovac Bing - Miroslav Mišković
Veliki Cezar - Vladimir Putin
Morgana - Ceca
Arsen Lupiga - Aleksandar Vučić
Gumiflex - Tomislav Nikolić
Klodovik - Srđan Šaper
Sigmund Listić - svi poštari u Srbiji
Baksuzni samoubica - srpski glasači

*
Ustvari, mi smo
u onoj stvari.


P.S. Autor ovih sjajnih aforizama je moj prijatelj Dalibor Đorđević, profesor srpskog jezika i književnosti iz Babušnice. Sa njegovim aforizmima i tekstovima ste već imali prilike da se upoznate na Paradoksiji. A tako će i biti, makar dok on konačno ne odluči da pokrene svoj blog ;-)


3 коментара:

Dejan је рекао...

Aforizmi su dobri, a nekoliko njih su fantastični! Obožavam tu kratku formu, a pogotovu velike misli upakovane u par reči!

Dalibor Đorđević је рекао...

Hvala, Marjane! Hvala, Dejane!
Bićeš moj pablišer još dugo, po svoj prilici, jer sam sve nesistematičniji... Radnu beležnicu sam par puta zaboravljao u autobusu, zapisujem na marginama novina, čemu stignem... Fb profil mi zato služi kao beležnica, ali i iz nje me mrzi da sistematišem i trijerim aforizam od kukolja. Statusi su širi pojam od aforizma, jer trpe svakojake izlive gneva i komentare sa somnambulije kojima smo bombardovani, te ne može svaki status da se podvede pod aforizam. Stoga, ova analogija sa Alan Fordom, na koju jesam ponosan, ne može da bude aforizam (mada je to, zapravo, prošireni aforizam: Srbijom vlada grupa TNT. Broj jedan je Dobrica Ćosić.)

Još desetak nastavaka da objaviš, pa da pričamo o nekom izboru!

Marko је рекао...

Odlicne stvari, stvarno. Greota je sto se to ne objavljuje u stampanoj formi...

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails