уторак, 19. јун 2012.

Kako se u Srbiji gubi nevinost! (video) 18+

Gubljenje nevinosti pred celom familijom možda zvuči kao vic, ali nije! Često nismo svesni da se možda već iza prve krivine, prvog brda, dešavaju stvari za koje smo mislili da su deo daleke prošlosti, ili čak deo pripovedanja i folklora!

Ovo nije priča o tome sa koliko godina se stupa u seksualne odnose, niti o seksualnoj zaštiti, reproduktivnom zdravlju i sl. Ovo je priča iz jednog sela u Srbiji, o kojoj neću pričati puno, iako zaslužuje dublju analizu! Ono što ćete videti jednako je smešno, koliko je i žalosno! Ali, ovo je Srbija!!!

Upozorenje: Sardžaj klipa može biti neprimeren za maloletna lica!





 P.S. Ovaj klip sam dobio od kolege i star je par godina. Naziv klipa je "Perverzni Radinčani", što može značiti da je snimljen u selu Veliki Radinci (okolina Sremske Mitrovice), ali ne mora da znači! 

14 коментара:

Charolija је рекао...

Malo je reći da sam u šoku. U pravu si da je potrebna dublja analiza da bi se bilo šta reklo. Po naglasku ne bih rekla da je ovo okolina Sremske Mitrovice. Stvarno sam zbunjena. :)

Darko S је рекао...

Da, malo je reći da sam u šoku! NE mogu da verujem. Da mi je neko pričao, ne bih mu verovao! Ovo je ludiloooo!!!!

Marjan Paradoksija је рекао...

@ Charolija: Da, po naglasku zvuči malo južnije, ali to je jedino selo Radinci za koje sam saznao. Moguće je da ih ima još, ili da se jednostavno selo zove drugačije!

Charolija је рекао...

S obzirom da sam radoznala :) pronašla sam još jedno mesto oko Smedereva, Radinac.

Marjan Paradoksija је рекао...

Radinci, Radince, Radinac,...sve to dolazi u obzir! Na kraju, možda i utvrdimo poreklo :D

Ancika је рекао...

Boze Gospode... Mora li ovo na net da se kachi? Nishta protiv tebe, Marjane, nego protiv ovish shto su to snimili i okachili na net, ako je to skinuto sa neta. Kakvi su to ljudi? Katastrofa...

Marjan Paradoksija је рекао...

Upravo zato sam i postavio, da se vidi čega sve ima i gde mi to živimo!!! Jer, često ne vidimo ni ono što nam je pred nosom, a kamo li nešto iza brda...

Ancika је рекао...

Ma, iskreno da ti kazem, ja mislim da taja neje ni bila nevina, ali da ne ulazimo u pojedinosti- ogavno je.

Marjan Paradoksija је рекао...

Ma ne ona, ovde ON gubi nevinost!!! Pa je l vidiš da je jadan sav izgubljen i stidljiv, a ona je neka seoska trofrtaljka...

Ancika је рекао...

Kakastrofa...

Анониман је рекао...

ajde be profesore brisi tova

Анониман је рекао...

Radinac kod Smedereva, nema gde drugde po naglasku nije iz Vojvodine.

cfr је рекао...

Ne mogu da verujem da ovakve stvari jos uvek postoje u 21. veku...

Marjan Paradoksija је рекао...

Da, zaista je neverovatno!!!

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails