Medijski prostor je danas šareniji nego ikada pre! Što zbog mnoštva različitih vrsta medija, što zbog njihove sveprisutnosti! Uticaj medija je bio očigledan još kad se pojam medija svodio na televiziju i novine. Mnogi pojedinci, kompanije, organizacije, partije i Vlade su to koristile, upotrebljavale i zloupotrebljavale. Uticaj medija je sada još jači, kada je spisku pridodat i internet sa svim svojim adutima.
Naizgled veća demokratija u dostupu i selekciji informacija često ima i svoje kontaefekte! Medijske kampanje i reklame koštaju čitavo bogatstvo, a neretko nas najčešće nerviraju i vredjaju nam inteligenciju svojim stavom prema nama, gledaocima, tj konzumetima reklamirane ideje! Nedavno sam započeo priču o glupim i nelogičnim reklamama, zahvaljujući reklami jedne banke, a sada je potez jedne druge banke pokrenuo srpske blogere na akciju!
Naime, u mesecu štednje, dok su druge banke trošile novce na reklame i samopromovisanje povoljnih kredita i sl, Komercijalna Banka se odlučila za drugačiji pristup, ustupajući svoj medijski prostor društveno odgovornim reklamama! Da li je to zaista tako, ili su oni to iskoristili da istaknu svaku priliku kako su "društveno odgovorni" i "misle i ulažu u budućnost" zapitala se u svom postu Dragana Djermanović, a na njen post je reagovao Ivan Ćosić, predlažući da i mi, blogeri, ustupimo svoj prostortakvim akcijama i reklamama. Lažna humanost zna biti gora od same nehumanosti, ili indiferentnosti!
Ako ste ove reklame već videli pojedinačno, sada bar zastanite na trenutak i razmislite o njima! I o svojoj društvenoj odgovornosti...
Stop trgovini decom
Kampanja organizacije Astra -- Anti Trafficking Action
maliVEliki ljudi
Bolje da znaš
Kampanja projekta Podrška u borbi protiv HIV/AIDS-a
Ujedinjeni protiv droge
Kampanja Ujedinjeni protiv droge
Osobe u razvoju
Bitka za bebe
Kampanja Bitka za bebe
0 коментара:
Постави коментар