четвртак, 24. септембар 2009.

Crtani film... za nostalgičare!



Da li se sećate ovoga?

Ako ste odrastali osamdesetih i početkom devedesetih siguran sam da je ovaj kadar duboko urezan u vašem sećanju, u vašoj svesti, zašto da ne i  u vašem srcu. Možda ga i niste odavno videli, ili ga se setili, kao ni ja uostalom, ali kad sam nedavno naišao na ovu sliku, probudila je u meni mnoga lepa sećanja, na mnoge lepe trenutke, na najlepše doba dana, na 7.15h uveče, sa osmehom na usnama očekivanih 5 minuta, malo pre čuvenog (da ne kažem zloglasnog) Drugog Dnevnika. Toliko kontrasta i različitih emocija u samo pola sata razmaka!

Tada nije bilo dvd-a, interneta, kablovske, bezbrojnih kanala, tolikog izbora, prezasićenosti. Tek po par emisija dnevno koje su činile čitav naš svet. Opstanak, Branko Kockica, Metla bez drške, ... i taj crtani film! Čarobni trenuci!

Nadam se da je, bar za trenutak, ovo i za vas bio mali put kroz vreme, u detinjstvo, u doba nevinosti, u dubinu podsvesti, u jedan od istočnika lepih sećanja i emocija,... u nešto čega više nema!

5 коментара:

Анониман је рекао...

...ispravi greske u kucanju...

Marjan Milanov је рекао...

Ispravio sam, makar one koje sam uočio.

Ali, ako su greške jedino što ti je u ovom postu privuklo pažnju i bilo vredno komentara, onda mi je zaista žao!

Анониман је рекао...

daskale, daskale xexe

acalibero је рекао...

"maleo" treba malo xaxaxxa
pesnikat je pocel da pise pesme pak xaxaxaxa
ma nostalgija ok, sve sam te emisije i ja voleo osim Metle bez drske, nju nisam ....

Zlatibor је рекао...

Ehhh... živote...

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails