субота, 14. мај 2011.

Pohvala VIP-u za brzu reakciju!


U prethodnom postu opisah "nemili" slučaj sa mojim novim postpaid paketom, duplim smartovima i VIP-ovoj reklamnoj "nepreciznosti"! Iznesoh svoje zapažanje, svoje kritike, izlistah pola zakonskih akata koji su prekršeni. Nakon moje burne reakcije korisničkom servisu i u prodajnom centru, planirao sam svoje dalje korake.

U jednom delu svog posta napisah sledeće:

"Pretpostavljam da ću dobiti odgovor da mi ništa slično nije rečeno, te da nisam razumeo o čemu se radi, da moram da platim sve što sam potrošio, i da od sada štedim svojih 550 smartova!

A možda budem i prijatno iznenadjen, ko zna!!! Onda ću se lepo izviniti i reći da su isparvili svoju grešku!"

Pa, na moje VELIKO IZNENADJENJE, bio sam PRIJATNO IZNENADJEN. Zato se ovom prilikom IZVINJAVAM! 
Nepuna 48 sata nakon svega, dobio sam poziv od korisničkog servisa. Rečeno mi je da je greška ispravljenja, da će mojih 1300 dinara biti preračunato u bonus smartove, te da će mi u narednom preiodu (24 meseca trajanja ugovora), dupli smartovi važiti od početka meseca! 


Pozdravljam brzu i pozitivnu reakciju VIP-a, ali mi i dalje nije jasno za koga tačno važi promocija, zašto na jednom mestu kažu „Da, imate bonus“, pa onda kažu „Ne, važi samo za nove“, pa onda kažu „Bila greška, evo vaših bonusa“!

Kako god, UVEK se lepo raspitajte oko bilo kakvih nedoumica, akcija, promocija, bez obzira da li skalpate ugovor sa mobilnim operaterom, sa bankom, poslodavcem, ...

I znajte da imate prava i da je zakon, u krajnjoj ruci, često na vašoj strani, čak i kada to ne zante ili vam se ne čini tako!

3 коментара:

Džiadžojka-san је рекао...

'De mi nestade ime? :)

Džiadžojka lično

Marjan Paradoksija је рекао...

Nakon par dana problema sa serverom Blogger servisa, konačno pristup novom postu i kontrolnoj tabli!

Džiadžojka је рекао...

E ovo je stvarno osveženje. Posle toliko negativnih postova o svakakvim "uslugama" internet provajdera, mobilnih telefonija i kojekakvih čuda, najzad jedna pozitivna stvar da se desi. Aleluja!

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails