уторак, 19. април 2011.

Hranljiva kreativnost!

Kažu stari ljudi da se ne valja igrati hranom! Ipak, kreativnost je nešto više od igre! Na kraju krajeva, možda se i ovo može pojesti, prosudite sami.

Za početak, malo aktuelnog osvrta. Lubenica obično služi da se žedj utoli, a ova je žedna! 
Neko bi rek'o k'o Toma Nikolić!


Često na ulici čujemo "Daj dinar za leba!" Za šta li onda leba traži dinar?


Sad mi je malo jasnije ono "Ko tebe kamenom, ti njega hlebom!"


Ali ko kaže da samo hleb grize!


Kad presuše ideje, kažu "iscedio je sve iz glave!" 
Neko to misli bukvalno!


Uh, al je ovo teško. 
Posle ovoga, stvarno će biti "k'o iscedjen!"


I onda su karfioli krenuli u turšiju, poslušni ko ovčice!


Od tolikih dijeta isušila se ko kora, a još ima celulita!


Od kolevke, do tiganja, šta li svako jaje sanja?


Na kraju, šta god mislili o ovome, imajte uvek na umu da 
pametna glava uvek razmišlja slojevito!!!

4 коментара:

Džunglica је рекао...

cool!

Dejana је рекао...

Haha, svaka čast onome ko se time zanimao! Ima zaista sjajnih stvari! I komentara, naravno!

druunasonlyfriend је рекао...

Otkada je kopiranje slika sa periferije gugla, jahua... poštovanje kreativnosti!? A pominjanje političara e-da-bi-se-znalo-na-čijoj-je-"autor" strani... A što se ne organizuje čišćenje smeća oko niške autobuske stanice, na primer, pa da se tu primeni kreativnost...

Marjan Paradoksija је рекао...

Prvo, ja nisam nigde rekao da su ove slike moje, niti rezultat moje kreativnosti. Ove slike kruže netom, mailovima, fejbukom...ja sam ih samo selektovao i okupio, dodao svoje komentare na njih. Ne vidim kako time nisam ispoštovao onog ko je to radio i njegovu/njenu kreativnost!
Drugo, ničim nisam istako ni na čijoj sam strani, ni protiv koga sam, kad je politika u pitanju. Ako se malo pogledaju neki moji prethodni postovi, lepo se može videti da sam bio jednako kritički nastrojen i prema vlasti i prema opoziciji, te da nikog nisam favorizovao! Ovo je bio samo moj komentar na nesrećnu (da ne kažem glupu i uzaludnu) Tominu odluku, kao što sam komentarisao i glupe odluke Tadića & co!
Što se tiče smeća oko autobuske stanice, podržavam, ali nisam ja taj koji to treba, ili može da organizuje!

U svakom slučaju, hvala na mišljenju!

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails