Biti kreativan je jedno, iskoristiti (svoju ili tudju) kreativnost na pravi način je nešto sasvim drugo! Na polju marketinga, u moru nemilosrdne konkurencije, privući pažnju nije nimalo lako! Ipak, kreativnost je da i tu pomogne! Neki od najtalentovanijih umetnika i fotografa svoju kreativnost su isprobali na polju marketinga i...rezultat nije mogao da izostane! Njihovi radovi su tu da vam PRIVUKU PAŽNJU, da POGLEDATE, da PROČITATE i ne ostanete ravnodušni!!!
Iz svoje kolekcije, izdvojiću neke od najupečatljivijih reklama, postera i bilborda, pa vi prosudite sami!
Najava za film "Spajdermen": lično, klonio bih se pisoara ispod, Spajdi je precizan kad su mreže u pitanju, ali za drugo ne bih ganatovao...
Vodena haljina: jel neko žedan?
Proverite svoj vid (ali pazite da vam oči ne ispadnu!)
Sveže meso, iz kamenog doba: reklama za fridžider!
Western Union, transfer novca
Reklama za sjaj za cipele, sjajno, zar ne?
Oduvek sam se pitao kako rade te mašine i šta je u njima :)
Reklama za usisivač: ne bih se ja igrao sa tim!
Reklama za lubrikant: sa ovim je već "igra" zanimljivija ;)
Antiratna kampanja: Šta poseješ, to ćeš žnjeti, ili Ko drugome jamu kopa,...
Voda koja podmladjuje!
Ne znam baš čemu služi, ali mi je jako zanimljiva!
I za kraj (ovog puta) par ekoloških
Šta sve treba da se desi da bi počeli da uvažavamo planetu?
Pre nego bude suviše kasno!
Ne smete biti spori u vanrednim situacijama! Učinite odmah nešto za planetu!
5 коментара:
Dobre su, zanimljiv izbor.
Haha, reklama za Spajdermena je vrh...dobro osmišljeno. A ovo sa cipelama je, nemam reči da opišem kreativnost osobe koja ju je osmislila. Sjajno! Ima ogavnih takođe. Ova za frižider npr. ali opet je ok jer ostavlja utisak, kakav da je.
Glasam za cipele :D
WWF su imali onu Kit-Kat "krvavu" reklamu koja je obavila posao - iako nije bila baš estetska... Ipak, ja sam pre za nešto benignije - recimo usisivač mi je baš "po meri".
Заиста занимљиво :) Код неких треба мало стати па се задубити јер се не види из прве, али ваљда је то и смисао. Најгоре је кад видиш неку рекламу, а после пет минута не знаш за шта је...
Постави коментар