четвртак, 16. децембар 2010.

Novogodišnje čestitke - tradicija koja izumire (revisited)

Da li šaljete Novogodišnje čestitke? Zapravo, kada ste poslednji put nekome poslali čestitku, a kada ste poslednji put dobili od nekoga čestitku za Novu godinu? I ne, ne mislim na čestitke putem meila, niti e-čestitke sa raznih sajtova, niti na sms čestitke! Mislim na prave, stare dobre čestitke bez kojih se do skora Nova godina nije mogla ni zamisliti!


Pre nekih godinu dana, kada smo hrlili u susret godini koja je već sada na izmaku, napisao sam tekst o novogodišnjim čestitkama na koji je dosta vas reagovalo. Rekao bih da je sada došlo pravo vreme da se podsetimo tog teksta. Da ne bih prenosio ceo tekst, evo linka, pa taman da se setite i svojih tadašnih komentara ili da vidite šta su drugi imali da kažu na tu temu!

2 коментара:

Retka Zverka је рекао...

Vidim da prošle godine nisam ništa komentarisala. Niti ih dobijam, niti ih šaljem više. Ima tome izvestan broj godina. Iz godine u godinu, nisam dobijala čestitke, a slala sam, pa mi se smučilo. A bilo je to lepo. Najdraža mi je bila jedna godina kada sam sve čestitke sama napravila, onako baš posebna za svakog. Pravila sam i ukrase za jelke, i to je fina zanimacija. Sad ni jelku ne kitim. Možda ću da kupim onu malu okićenu kod Kineza. Ne zbog lenjosti, već zato što imam mačku koja bi to sve redno urnisala. :) U stvari, redovno me spuca nostalgija kada se setim nekadašnjih emocija uoči Nove godine. Sada sam prilično indiferentna.

Džunglica је рекао...

Pa da bilo bi lepo, s obzirom da se ja selim ko nomad, prvo bih svima trebala da javim moju novu adresu...Ali,treba se. I ja sam kao Zverka postala indiferentna prema takvim praznicima. Kad se setim, pred NG 5 dana dijeta izgladnjivanje, padanje u nesvest, biranje haljine mesec dana pre...Ah, lepi dani behu!

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails