уторак, 28. септембар 2010.

Poezija: Večeras u tvojim očima!


Kažu
da svetlost sa nekih zvezda
Putuje po trideset, četrdeset godina
Pre nego što stigne
Do nas.

O, kako mlado i odmorno
Izgleda taj putnik,
Večeras, u tvojim očima.


Kažu
Da se zemlja okreće
I da se zbog toga
Menjaju dan i noć.

O, kako u meni
Sve se okreće
Kada se nadjem
Večeras, u tvojim očima.


Kažu
Da su okeani toliko duboki
Da se nikad ne može stići
Do njihovog dna.

O, preplivao sam okeane,
Ali kako sam
Nesiguran plivač ja,
Večeras, u tvojim očima.


Kažu
Da dve trećine planete
Prekriva voda
I da se bez nje
Ne bi moglo živeti.

O, sva ta voda
Nije vredna
Ni jedne suze,
Večras, u tvojim očima.

5 коментара:

Džunglica је рекао...

Lepo, geografija, astrofizika i ljubav.

emo_serpica је рекао...

divno! emotivno i misaono.

Dejana је рекао...

Davno nas nisi darivao poezijom, pomislila sam da si zaboravio, ili odustao! Drago mi je da nisi, ovo je zaista divna pesma!!!

Miljana Mladenovic је рекао...

Je l to samo večeras? :)))

Marjan Paradoksija је рекао...

Hvala svima, drago mi je da vam se pesma dopala!
@ Miljana: Hmmm...sutra uveče će sutra biti "večeras", prekosutra uveče će prekosutra biti "večeras",...neka onda "večeras" bude dovoljno, a ako treba, čitaćemo i recitovati pesmu svako veče ;)

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails