четвртак, 18. март 2010.

Magija fotografije- u video formatu!

Početkom decembra meseca prošle godine napisao sam jedan post o starim fotografijama koje sam pronašao u selu. Tema je izazvala dosta interesovanja. Za sve one kojima se taj post dopao i za one koji su ga propustili, evo ponovo te iste priče, ovoga puta u video formatu. Klip je napravila jedna prijateljica koja živi u dalekoj Kanadi, pa za nju stare fotografije iz rodnog kraja imaju posebnu emotivnu vrednost, kao što u ovom mslučaju imaju i za mene. Verujem da će se ovo i vama dopasti!


7 коментара:

Retka Zverka је рекао...

He-he-he, "kada su žene svoje priče razmenjivale bez španskih serija". Hej, Marjane, lepo je urađeno; muzikica (doduše žanrovski možda nije baš najsrećnije rešenje), propratni tekst (predugačak uvod i drugačiji font?), fotke. Puno pozdrava i pohvala za tvoju prijateljicu koja živi u Kanadi i njen uloženi trud. :-) Imam jednu sugestiju, da se nekoliko sekundi duže zadrži prikaz na svakoj pojedinačnoj fotografiji. Šta misliš?

Dan је рекао...

Potpisujem sve sto je "Retka Zverka" napisao.
Uz to dodajem, kako bi ovo mogao biti začetak ideje o nekom zasebnom internet prostoru posvecenom samo starim fotografijama, dokumentima i inim "memorijabilima" sa ovih prostora. Razmislimo...

Marjan Paradoksija је рекао...

Slažem se sa svim što ste pomenuli! Ja sam tekst pisao za potrebe svog posta, pa zato izdvojen ovako, deluje možda predugačak. Možda ga samo zapravo treba razbiti sa par fotki. Što se prikaza tiče, možda bi efekat dužine mogao da se postigne i sa njihovim postepenim nestajanjem, tj tranzicijom na sledeću fotku ili tekst.
U svakom slučaju, Slavica je samoinicijativno i neobavezno uložila trud samo zato što su joj se fotografije i priča koja ih prati dopale. Zato, s moje strane samo pohvale!
Klip je inače dopunjen sa par fotografija kojih nema u originalnom postu, a koje već duže čekaju svoju priliku da uskoče u neki post. Ona je ubacila i par njih i dopunila priču.

Ako na klip gledamo kao na dopunu posta, onda nas on zapravo samo moože navesti da ponovo (i detaljnije) pogledamo posti svakoj slici posvetimo koliko god vremena želimo!

Kako god, hvala na svim konstruktivnim zapažanjima!!!

Retka Zverka је рекао...

@Dan, ja sam žensko, pa sam napisala, a ne napisao. ;-) Pozdrav za tebe. :-) Zanimljiva ti je ideja.

Dan је рекао...

Ok "Zverko". Meni to ovu komunikaciju čini još zanimljivijom.
Ideja ostaje. Nisam mislio da izbacujemo i nudimo spomenute "materijale" kao na buvljaku ili antikvarnicama.
Mislio sam na materijale koji nama osobno nešto znače i uz takve naše komentare idu...

Анониман је рекао...

Ubava ideja,samo imam zabeleska mnogu brzo se menuvaat fotografiite,dodeka tekstot na pocetokot odese mnogu pobavno,a celta e neli da se vidat tokmu fotografiite.pozz.

Marjan Paradoksija је рекао...

Slažem se! Ipak, video je radila Slavica, čitateljka bloga, koja je ipak uložila trud, pa nema smisla sitničariti. Potrudiću se, kad imam vremena da uradim još jednu, malo drugačiju varijantu!

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails