Volim reklamu! Ali dobru, kreativnu, inovativnu, zanimljivu reklamu! Onakvu kakve vidjamo u „Noći reklamoždera“! Nažalost, takvih je malo. Mnogo je više nepromišljenih, nelogičnih, dosadnih, iritantnih, da ne kažem glupih reklama. Ili da ipak kažem - Glupih, brate (sa velikim „G“)! Takve glupe i iritantne reklame nas obasipaju svakodnevno sa svih kanala.
Jedna od takvih se do nedavno vrtela u EPP terminima. Ova reklma nije niskobudžetna, solidno je izrežirana, montirana i sl. Ali, ili je ona glupa, ili sam ja! Ništa ovde nije isključeno!
Ali, prvo pogledajte...
...a sad da vidimo!
Reklama prikazuje putnički avion na letu za Maltu koji se trenutno nalazi izad Sicilije. Stujardesa se obraća porodici Marković, koja je kupila karte samo za pola puta ?!?!?!?! i moli ih da napuste avion! U tom trenutku kreće vesela, energična muzika, pomenuta porodica sa osmehom na licu uzima padobrane, ostali putnici ih radosno pozdravljaju, stujardesa otvara vrata aviona i Markovići radosni hrle ka ambisu!!!
Onda nam stavljaju do znanja da je to reklama za keš kredite Raiffeisen Banke, koji će nam se naći kada budemo „na pola puta“! „Koliko puta ste stali na pola puta“. I to je OK. Ali, ako neko stane „na pola puta“, ne verujem da će zbog toga biti srećan, još manje da će pevati i poigravati, još ako treba da iskoči iz aviona u letu. Mnogo logičnije bi bilo da se oni opiru, otimaju, da su uplašeni, ili bar zabrinuti što ih izbacuju iz aviona, pa da im se onda keš kredit nadje i spase ih! Ako su već srećni (koliko god to bila suluda pomisao) što (i)skaču, pa šta će im kog djavola onda taj kredit?!
Ne vidim logiku, pomozite!
5 коментара:
O tome što ti pišeš, ama baš niko više ne razmišlja! I oni kojima smeta, više ne razmišljaju o sličnim imbecilnostima! Pa, imamo, bre, Marka koji je tužan (onaj službenik banke), Ariel koji je uveo u pranje 3D tehnologiju, onda šampon sa dragocenim česticama dijamanta, oni što na različitim jezicima jedu sladoled, pa operu zube nekom pastom i nije im ništa, neku princezu...bešee Limuš... što je prorekla sudbinu Praga i piva, reklame za pivo- no comment,...
Ovo je po meni veoma važna tema. Sjajne primere je i Zlatibor naveo. Nije mi jasno kako nikome ne smeta bizarna uvredljivost i nepoštovanje potrošača.
U ovoj reklami kao da su snimali Ivana i mene, mi bi se baš obradovali da nas izbace iznad Sicilije. :D Šalu na stranu, reklama je u najmanju ruku glupa kao i mnoge, mnoge druge.
Баш сам се слатко насмејао :D
Морам само да додам да ми после рекламе за Антикилограм свака друга реклама делује као победник Рекламождера :)
Apsolutno se slažem za Antikilogram! TOLIKO besmislene reklame ne vredi ni komentarisati, jer ideja i ne postoji. Kod ove, moje, bar postoji neka ideja, trud, ali to baš nije logički povezano sa temom!
A primera je mnogo!
Постави коментар