петак, 15. октобар 2010.

Duffy - novi album "Endlessly"

Za razliku od muzičara koji su deo naše kolektivne svesti postali jedino (ili bar dobrim delom) zahvaljujući medijskoj sveprisutnosti, Duffy za svoj uspeh-preko-noći može da zahvali samo svom kvalitetu i veri u ono što radi. Njen prvi album „Rockferry“ iz 2008. postao je bum preko noći i prodat je u preko 6.5 miliona primeraka. Njen drugi, dugo očekivani album je sada spreman.
Kada sam prvi put pre par godina na VH1 video spot za pesmu „Mercy“, pomislio sam da je u pitanju neka stvar iz 50-ih ili 60-ih. Pitao sam se kako do sada nisam čuo tako dobru stvar! Proguglao sam ime „Duffy“ i dobio odgovor na svoje pitanje! Mercy nije bila neka dobra stara stvar, iskopana iz naftalina, već potpuno novi spot za potpuno novu zvezu-u-usponu, Duffy. Usledili su hitovi „Warwick Avenue“, „Stepping stone“, „Rockferry“, „Rain on your parade“,... Svojom pojavom, glasom i pesmama sa albuma prvenca, Dafi brzo je stekla blagonaklonost i publike i kritike.
Plavokosa i plavooka velšanka svoj novi album „Endlessly“ najavila je za 29. Novembar, a prvi singl sa ovog albuma „Well, well, well“ već je harao radio stanicama, a da se zvanično nije bio ni pojavio, a pre par dana pojavio se i spot.

Aimee Ann Duffy je rođena 23.juna 1984. u zabačenom priobalnom mestu u severnom Velsu, suviše daleko da bi  bila svedok ’ratovanja’ suprostavljenih muzičkih frakcija ili modnih trendova. Prva muzička sećanja vezuje za trenutak kada je kao mala banula u kuhinju i zatekla majku i očuha kako plešu uz Rod Stujarta. Kasnije je od oca pozajmila video kasetu sa ponatom emisijom iz 60-ih, „Ready, steady, go!“. Bitlsi, Stounsi, Voker Bradrs...gledala je tu kasetu dok se nije raspala.
Duffy je odrasla bez izgrađenog (nametnutog) koncepta šta je cool, a šta ne, šta je in, a šta ne, šta treba da voli, kako treba da se ponaša, ili da peva. Za nju je čak i sam dolazak u London bio kao bajka. A do Londona je morala da promeni dva autobusa i dva voza u jednom pravcu, i tako skoro svaki dan dok je snimala prvi album.
Sudeći po novom singlu koji je zaista „well, well, very well“, ništa manje uspešnu priču i ništa manje uspešne hitove ne možemo očekivati i od ostatka novog albuma, a onda sam tek siguran da će njeni hitovi trajati „endlessly“!
Enhanced by Zemanta

2 коментара:

Dejana је рекао...

Super, jedva čekam da čujem i ostalo!!! Obožavam je!!!

Džunglica је рекао...

Imala sam taj trip za "Mercy", stalno sam se pitala koja je to pesma, nekako mi poznato zvuči,a i spot, inače mi je super ona. Ne smem da je slušam kad sam down. Pogotovo "Warwick Avenue".

Постави коментар

Podelite ovo

Related Posts with Thumbnails