Evo jedne zanimljive i lepe akcije Narodnog pozorišta u Nišu!
Uslikate bilbord, odete do blagajne, pokažete sliku i... odaberete predstavu koju ćete gledati besplatno!
Lep način da se publika zainteresuje i bar malo vrati u pozorište.
Nažalost, odavno smo oguglali na duševnu glad, pa potrebu za kulturom osetimo tek u retkim, neobjašnjivim trenucima. Zato se mora opravdati plasman kuture kao proizvoda koji mora i ovako da se reklamira. Narodno pozorište je ove jeseni imalo nekoliko promotivnih akcija pod nazivom "U susret publici", gde je na istaknutim gradskim punktovima, pa čak i u Tempo marketu, nudjena promotivna cena ulaznica po 200 dinara.
Ipak, niško pozorište je zavučeno i daleko od centra grada, pa je teško ljudima da pešače do blagajne (ko nije nišlija, ili ne zna gde se nalazi pozorište u Nišu, neka ovo shvati kao surovu ironiju).
Doduše, znate onaj osećaj kada niste gladni, ali prodjete pored neke pekare ili ćevapdžinice, pa osetite onaj miris...hmmm, pa odjednom osetite glad, zakrče vam creva, počene da se luči pljuvačka... jednostavno, morate da se vratite po pljesku!
Možda je ovakav agresivniji vid promocije pozorišta neophodan da počenmo da reagujemo na kulturne asocijacije, da osetimo miris, da osetimo glad za kulturom!
Onda ćemo već sami (redovnije) da idemo na krku, pardon, predstavu!
P.S. Za repertoar i ostale detalje, posetite sajt Narodnog pozorišta Niš.
Нема коментара:
Постави коментар